Arkadaslar ben Gaziantep Üniversite Hastanesi profesörünün özel kliniğinde devam ettiriyorum kontrollerimi. Doğumu da üniversite hastanesinde sezaryen yapacagım. Sizce doğum ücreti alır mı doktorum yoksa SSK oldugu için ve zaten devletten bıcak parası aldıgı için ücretsiz mi yapar?