elifbzdmr28 ben kullanıyorum bende olmadı zaten sabah aç karnına içiyorum sonra zeytin yiyip kahvaltıma başlıyorum ☺️ ama tansiyon düşüklüğü yada kanınızda bir sıkıntı var mı bende 2 kere bayıldım tansiyondan kaynaklı kansızlık ta var ondan kaynaklı o yzdn ☺️