Merhaba kizlar oglum 14 aylik 3 gun once tekrar hamile oldugumu ögrendim. Nasil olucak nasil buyutucem hic bi fikrim yok gercekten ilk bebegimde cok zorlanmistim kolik bebekti.
Sigara kullaniyordum ögrendigimden beri icmemeye calisiyorum elimden geleni yapiyorum ama bi anda pat diye birakamiyorum biliyorum dogru degil (linclenicem )
Hamileliginizde nasil birakniz sigayi nasil yaptiniz?
Bebeklerin arasinda kac yas var ne gibi zorluklari oldu size ?