RaYaRY
Benimde öyle canım 14+2 ama hala ara ara yaşıyorum aynı sancıları,kanama olmadığı sürece korkma,rahim genişliyor o yüzden oluşuyor dedi doktor.Magnezyum verdi bacak ağrıları için felan.Magnezyum vermediyse sana kontrolünde söyle mutlaka versin