Sesame21 Bnm ilk sezaryenim. Çok bilgim yok. Doktor sebze meyve hazır meyve suları tüketme dedi. 5. Günüm oluyor. Sezaryen sonrası ne tüketebiliriz. Taze meyvelerden komposto yapabilir miyiz? Ne yiyeceğimi bilemediğim için Aç kalıyorum artık.
Filiz1 Sesame21 bende 11 gün önce acil sezeryana alındım ilk gebeliğim doktor bana hiç öyle şeyler demedi ben hep sıvı seyler tükettim meyve suları corbalar kek bisküvi tarzı şeyler yedim hiçbir sıkıntı yaşamadım dikişlerimde iyileşti ekmek cok tüketmedim katı şeylerde yemedim kabız olmamak için kabız olsam bile komposto cok tükettim hemen kabızlığı gecirdi
Ozlem2904 Sesame21 benimde sezeryan sonrasi 2.gunum bol bol su tuketiyorum birde sut caylari. Fazla bisey yemege vaktim olmuyo acikcasi. Corba iciyorum bide kahvaltilik vs. Sizinde odeminiz cok varmiydi gecti m? Benim ayaklarim fil ayagi gibi oldu ayni doguma giderken yoktu
Gizemin-minnakI @Sesame21 tabi tüketebilirsiniz. Hatta incir kompostosu yapın süte çok faydası oluyormuş . Bu arada inşallah 15 güne kadar benimde sezeryanla ilk doğumum olcak . Nasıl geçti 🙄 çok ağrılı bi süreç mi
Sesame21 Gizemin-minnakI benim ne yazık ki erken doğum oldu. Ağrısı ise ilk saatler oluyor. İlk 24 saat sonrası daha rahat oluyor insan ama illaki destek alıp kalkıyorum. Dikişlerime birşey olmasın diye. Bn epidural oldum. Genel anestezi için doktorum zararlı dedi. O yüzden ağrılar kısmen daha azdı genel anesteziye göre.
Sesame21 Filiz1 normal bslenme düzenine ne zaman geçtiniz? Meyve faydalıdır neden dedi bilmiyorum ama bi çok kişi doktorunun meyve tüketmemeyi önerdiğini söyledi.
Tugbamete Sesame21 belki posalı meyve sebzeler kabız yapabildiğinden olabilir genelde komposto olarak tüketirseniz sütünüzü çoğaltır
betuss5 Filiz1 estetik dikis yapmiyorlar mi tekrar dikis aldirmaya mi gidiyoruz dogumdan sonra ?bende cuma gunu sezeryan olucam 🙄
Sesame21 Filiz1 bna dikişler alınmayack. Kendi kendine eriyecek dedi doktor. Çarşamba günü kontrolüm var. Umarım normal beslenmeye geçebilirim bn de.
betuss5 Tugbamete devlette mi oldunz bende dikis aldirma olmuyo artik diye dusmustum dikislerimi aldirdim yazilinca sasirdim
Tugbamete betuss5 yok özelde oldum ama devlette doğum yapan arkadaşlarımda da hiç duymadım dikiş alımı belki hanımefendinin başka bir şeydendir
Sesame21 Ozlem2904 ben riskli hamilelik geçirdiğim için maalesef ki kilo alamadım. Bebek de erken doğunca ödemim olmadı.