Kbrkrt İlk ne zaman doktora gittiniz ne zaman kalp atışını duydunuz. Benim 2. Gebeliğim 6+4 de kalbi durmuş gelişmemişti 11 de kürtaj oldum. o yüzden korkumdan biraz geç gideyim dedim haftaya 7+3 de gidicem inşallah duyarız🙏
Mavilio2 Haftada duymuştum bebeğimin kalbini çok muazzam duygu rabbim isteyene nasip etsin 38. Haftaya geldik sağ saglım kucağımıza alırız inşalah