Yenidoğan tüm bebeklerde oluyor mu normal bir şey mi bu bilmiyorum ama beni aşırı korkutan bir durum bu. Bebeğimin tükürüğü boğazına kaçıyor sürekli 😓 bazen de yutamıyor yutkunamıyor boğulacak gibi oluyor yavrum kıpkırmızı olup ağzından burnundan balgam gibi kıvamlı su çıkartıyor nefessiz kalıyor, dün sütle karışık çıkardı. 1 dk yalnız bırakamıyorum tramva oldu bende bu resmen. Sanki balgam var da onu atamıyor gibi göğsünde öyle bir ses duyuyorum ara ara. Acaba diyorum doğduğunda iyi temizlemediler mi. Olabilir mi sizce böyle bir şey? Ve bu durumu bebeğinde yaşayan var mı? 😓