gunannesiii Bugün itibari ile 29.haftama girdim. 9 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonundan hastanede yattım sonrasında enfeksiyon sürekli tekrarladı. Prilam kullanıyorum mide bulantım geçer gibi oluyor sonra yeniden kusmaya başlıyorum. Halsizlik aşırı uyku ter basması kasıklarda ağrı şikayetlerim oluyo doktora gidiyorum kan ilacımı arttırıyor. Mide şikayetlerim için ekstra ilaç veriyor ama yok yine de yemek yiyemiyorum şöyle iştahla en son ne zaman yemek yedim hatırlamıyorum. Ya kabız oluyorum ya ishal. Her hafta serum yiyorum. Benim gibi olan var mı 4 ay sabret geçecek dediler 6 ay bitti hala devam. Tükendim artık sürekli hastalıktan ağlıyorum
asyaa0 gunannesiii Allah şifa versin inşallah canım bundan sonraki süreçte umarım bebeğini sıkıntısız bir şekilde kucağına alırsın 🙏🌸
Gulsumelif gunannesiii Rabbim yardımcın olsun safi ismiyle şifa versin inşallah… Anne olmak çok zor her türlü şey gelebiliyor insanın başına bende kanama enfeksiyon banada hastaneye yatış dediler falan derken 25. Haftaya geldim hala enfeksiyon var antibiyotik kullanıyorum şimdide grip oldum korku içinde geçiyor günlerim😔😔 her kasik ağrısı kalbimi hoplatiyor
gunannesiii Gulsumelif tek kullanımlık toz, antibiyotik, fitil enfeksiyon için kullanmadığım kalmadı yine de geçmiyor bu illet. Allah size de şifa versin inşallah tez zamanda atlatırız bu günleri 🙏🏻
Gulsumelif gunannesiii inşallah Allah razı olsun 🤲 aynen öyle oluyor bi bakıyorum temiz sonuç bi bakıyorum enfeksiyon tavan yapmış 😔 napicagimi bilemiyorum
Gzm23 gunannesiii valla bende enfeksiyon ile uğraşıyorum tek kullanımlık toz Verdi geçmedi Sen hangi antibiyotiği kullanıyorsun canım?
gunannesiii Gulsumelif maşallah ben hiç içemiyorum bulantı kusmadan enfeksiyon ondan da geçmiyor maalesef 😔
Gulsumelif gunannesiii ben içtiğim halde geçmiyor ama.ben normalde de içiyorum şu şimdi bide grip olduğum için ekstra korkuyorum zorluyorum
Gulsumelif gunannesiii inşallah Allah razı olsun 🤲🤲 neler yaptınız kullandınız acaba ayakların altına zeytinyağ sarımsak sürülüyor öksürüğe iyi gelirmiş denemedim siz neler yaptığınızı anlatirmisiniz
gunannesiii Gulsumelif bol bol c vitamini aldım mandalina portakal çok yedim, kendimi yormamami söylediler zaten nefes nefese kalıyordum dinlendim hep, limon bal karışımı içtim sıcak su ile , bol bol ılık duş aldım bu şekilde çok şükür atlattım
gunannesiii Gzm23 Monurol şase kullandım tek kullanımlık sonra molcef diye bir antibiyotik 10 gün boyunca ama hala geçmedi
Ayselosman Bende 23. Haftamdayim bir haftadir kulaklarim sisti akiyor ceneme vurdu acamiyorum aglamaktan helak oldum simdide bogazima vurdu enfeksiyon oksuruk basladi doktor antibiyotik verdi korka korka iciuorum alerjik astim varmis birde kac haftadir uyuyamamak cabasi bir saat uyumak icin neler vermem okadar yani rabbim yardimcimiz olsun sifa versin hepimize