sansli_anne Funday35 evet eşimin konuşması lazım da işte açıklık yok kapanmış diyo doktor Pesser tutmuş diyo şuan sadece gözetim altında kalıyorum bakalım pazartesi günü benim kendi doktorum arayacak ne olacak
Kadertny sansli_anne pesser ne demek bende de rahım ağzı açıklığı var dendı de dusuk tehlıkem var yatış vermedi bana
Askpare sansli_anne ben detaylıyı yaptırmadım allaha emanetiz artık inşallah sağlıkla kucagımza alrz yavrumuzu🤲🏻
Kadertny sansli_anne bana da serkluaj işlemi yapılacak aynı şey mı dıye merak ettım oda dusugu engelliyor da
sansli_anne Kadertny serklaj ilk başta yapılan bişey benim haftam büyük olduğu için yapılmadı maalesef ki ama lütfen geç kalmadan yaptır çok önemli çocuğunu tutması için Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏🏼
sansli_anne Kadertny geç değil tam yapılması gereken zamanlar benim de ilk gebeliğim anne karnında başladı sipalar bize çektirmeye 😊 canları sağolsun yeter ki Allah yardımcımız olsun sağ salim alalım da kucağımıza tüm acılar unutulur 🌸
Seranad sansli_anne ne kadar ölçüldü rahim ağzı benimde öyleydi ama hiç müdahele etmedi doktorum rahimi harekete geçirmeyelim dedi ama ben hep yattım hiç kalkmadan
Kadertny sansli_anne bende rahım ağzı kısalığı yok ama açılma var dddı doktor onu da mı alttan muane edıyor
bbnngg sansli_anne çok geçmiş olsun. Bi sorum olacaktı rahim ağzı kısalığınız nasıl farkedildi? Normal rutin ultrason kontrolünde mi farkedildi yoksa herhangi bir şikayetiniz falan mı vardı da bakıldı?
sansli_anne bbnngg herhangi bir şikayet yoktu canım detaylı ultrasona girdigim zaman fark edilmişti öyle öğrenmiştik sonra doktor alttan muayene ederek ne kadar kisaldigini falan ölçmüştü