Ben rahim ağzı kısalığından 31.12.2021 tarihinde hastaneye yattım ve hâlâ daha yatıyorum ne zaman çıkacağım belli değil maalesef ki. Pesser halka takıldı ve doğumun her an olabilir dediği için eve salmıyor iyice psikolojim bozuldu çocuk 3 ay sonra doğarsa ne olacak ben o kadar süre nasıl kalıcam burda yada kim refakatçi olarak uzun süre kalacak bilmiyorum öyle bunaldim ki nasıl bi yol izlemem gerek anlamıyorum Pesser taktıktan sonra ilaçta vermemeye başlamış tutmuş diyo doktorun ne dediği de belli değil dua edin lütfen bide aydınlatın beni Allah aşkına