Hilalkl yok hevessiz degilim aslinda. Varsa vardir basim ustunde yeri var. Ancaq yoksada eger daha dikkatli ve daha iyi onlemler almaliyim. Cunki oglumun yurumesini istiyorum. Zaten oyle cok beklemek niyetim yok 17 18 aylik olunca hamile planliyordum . Bakalim varsa saglikla dogar inseAllah. Yoksada rabbim gonlumdeki vakitte nasib eder.inse Allah