Hilalkl 13.haftalığım dün naptıysak göstermedi kendini oğlum (12. haftada hemen göstermişti) bide ultrasonda hep sağ tarafıma baktı genelde kızlar sağda olur derler dogrumu
kckelf123 Hilalkl bende 13 üm gçen gün doktora sormuştum sağdamı solda mı diye ortada dolanıyor dedi 😂 o haftalarda ortalıyolar bence sanki
Aselinkooo Hilalkl ablamın kızı hep sağındaydı. Ben hatırladığım kadarıyla kızım solumdaydı. 😄 Ama bu gebelikte hep ortalarda baktı ne tarafa tuttuğunu bile anlamadım. Henüz net değil tabi cinsiyetimiz. Resim verdimi
Zeynepun Hilalkl sağ solda olması cınsıyet belırtısı değil canım ben 15 haftalıkken ogrenebıldım gostermedı solumdaydı hep youtubede idrar testı vardı onu yaptım bende erkek çıktı ve bebegım erkek arkadaşımda kız çıktı test ve gerçekten kızı oldu