Bana da hastalanınca dahiliye doktoru parol vermişti sadece ağrı kesici olarak doğum doktoruyla henüz konuşmadım. Migrenim var benim de aslında çok şiddetli geçiyor hamilelikten beri 2 kere tuttu çok şükür bir kere parol alıyorum uyumama yardımcı oluyor ertesi güne geçmiş oluyor kendisi zaten