Beta ile ilgisi yok bebeğin haftasıyla alakalı. Sadece 2000 ve üstü değerlerde sağlıklı gebelik olma ihtimali artıyor. Geç döllenme vs olabilir bu kişiden kişiye göre değişiyor ben mesela 6+3 de kalp atışı duydum çoğu kişi 7.haftadan sonra hatta 9.haftada bile duyan var o yüzden hemen paniğe kapılıp kendinize eziyet etmeyin ben de kesemi 5+3 ken görmüştüm ama millet bebeğini de görebiliyor 5+3 ken . Bu arada ultrason cihazının kalitesine de bağlı görüp görememek.