Ela532 ben Saadet hocada normal doğum yaptım 2020 mayıs ayında çok memnun kaldım tüp bebekle hamile kalmıştım normal doğum istediğim için asla sezeryan demedi hep motive etti 40+3 de epiduralli normal doğum yaptım herkese tavsiye ediyorum harika bi insan 🌸 şimdi 2. Tüp bebek tedavisiyle yeniden hamileyim kalp atışlarını duyiyim tekrar Saadet hocaya gidicem 🥰