Arkadaşlar hamilelikte vajinal temizliğinizi neyle yapıyorsunuz 36+2 oldum 2-3 haftada bir mantar enfeksiyonu oluyorum. Gebelikte ağda yaptıramıyorum bu zamana kadar jiletle temizliyordum ama göbekten artık başaramıyorum akıntı çok olunca tüyler de uzayınca kaşıntıdan ölüyorum var mı çareniz? (Son çare eşime yaptırmak olacak)