Kizlar şuan özele gidiyoruz bizi zorluyor devlete ilk gebeligimde bir kere gittim doktor çok sertti soğudum korktum ilgisizliklerinden şimdi ikinci sezeryen olacağım devlette olan var mı tamamen bayiltiyorlar mi ? İstemiyorum genel anestezi estetik dikiş yapılmıştı bana özelde ilk gebeligimde dikiş nasıl devlette lütfen cevaplar misiniz