Hilalbasak Minigim24 yakin arkadasim ileri derecede skalyozu vardi arkaa arkaya 2 dogum yapti yani 2 yil arayla ikiside normal dogum canim🙃🙃
seon90 Minigim24 ben yaptım canm.ama sonradan iki disk kaybı oluştu.ikinciye hamileyim doktoruma sordu bi sorun olmaz dedi
Minigim24 Hilalbasak yaa çok teşekkür ederim umut oldu bana ❤️ Benim doktorum direk yüzde 60-70 sezeryan dedi daha derecesini bilmeden 😏
Hilalbasak Minigim24 kuzum valla arkadasimin skalyozu cok ilerlemisti hatta işi birakti o yuzden ogretmendi.Hem hamilelik hem skalyoz onu daha cok yorcakti diye .Ama masallah normal dogum yapti ikisinide
MerveAkbs Minigim24 o doktorun ön yargısı derecesini bilmiyorum ama çok çok ileri derece değilse sorun olmaz sanırım. Benim de skolyozum vardı sezaryen olddum ama bu duruma bağlı değildi.
Gul1903 Bende skolyoz ameliyatı geçirmiştim platin var sırtımda boydan boya 1 buçuk yıl önce normal doğum yaptım şimdi 2. Ye hamileyim hersey yolunda olursa yine normal doğum yapacağım 😇
Minigim24 Gul1903 yaa masallahhh 🧿🧿 ben ameliyatlı değilim sadece teşhis konmuştu 1 yıl önce şuan 7 aylık olduk doktorum sezeyan deyince aklımda soru işaretleri oldu çok sevindirdiniz beni ❤️
Minigim24 Hilalbasak ya benide yoruyor açıkçası hem skolyoz hem kifoz ekstra ağrılı geçiyor gebelik ama normal doğumu çok istiyorum insallah nasip olur ❤️
Gul1903 Minigim24 insallah sağlıkla al bebeğini kucağına canım başka bir doktora danısabilirsin bende ilk gittiğimde kesin sezeryan dedi sonra doktor değiştirdim Normal doğum yapmaya engel değil dedi 😇
Minigim24 seon90 yaa maşallah insallah bende doğurabilirim doktorum korkuttu imkansız sanıyordum burda yazanlar sayesinde umudum oldu ❤️ Sizinde çok ağrınız oluyor muydu sırt bölgesinde
seon90 Minigim24 valla ben oğluma hamileyken ilk özel muaynesi olan doktora gittim çok eski bi doktor falan yani adama dedmki böyle böyle skolyoz var dedm normal doğumu önerirmisiniz dedm.yani istersen sezeryanda olabilirsin dedi.sonra değiştirmiştim doktorumu normal hastane foktoruna gitmeye başladıö ve doktorum tabiikide normal doğum yapabilirsin dedi ve öyle oldu.geçen gün yine sordum bu sefer iki tane disk kaybım var dedim platin takılması lazım dedm.normal doğumuna engel değil dedi.rabbim inşallah normal doğum yapmayo nasip eder.
seon90 Minigim24 benm hamilelikten öncede bekarkende çok ağrırdı sırtım omuzlarıma ve boynuma çok vururdu.halada devam eder ağrılarım.ve artık belime inmeye başladı ağrım.dpktoruma sordum hamülelikten kaynaklı bir bel ağrısımı dedm.hayor senin kendinde olan problemlerden dolayı ağrın dedi.hamileliğimden beri hep ağrım var ve sızlıyor artık.yani bel fıtığımda yoktu
Minigim24 seon90 benimde öyle sürekli sırt bel ağrım var maalesef özellikle sırt omuzlara doğru eskiden hareketlerle rahatlıyordum şimdi onlarıda yapmıyorum göbek engel zararlı zaten kötü geçiyor bun yüzdem
seon90 Minigim24 doğuma kadar sabret kuzum ilaçta kullanamıyoruz maalesef sabretmekten başka çaremiz yok.inşallah bebişlerimiz vaktinde ve sağlıkla gelirler şimdilij bunun için dua edicez.ama normal doğum yapma şansın olursa yapabilirsin bebek ters durmadığı sürwce allah korusun acil bir durum olmadığı sürwce
Minigim24 seon90 biraz erken başladı gece uyuyamama falan ama bu sezeryanıda kafama çok takıyordum iyi oldu bu postu açıp sizleri görmem çok teşekkür ederim umut oldunuz, zamanında sağlıkla güzel bir sekilde nasip olsun kucaklarımıza almak insallah ❤️
seon90 Minigim24 bende hiç uyuyamıyorum gece ve 4 yaşında oğlum var oda erken kalkıyor inan çok zorlanıyor.
Elenafra Ortopedi doktorum yıllar önce ilerde doğum yaptığında sezeryan olman gerek demişti skolyoz tanısı konulduğunda açım düşük olduğu halde. Doğum doktoruma , doktorum böyle demişti dedim. O da dediki normal doğumda küçük kırıklar, fıstıklar oluşabiliyor