Missavokado sevindim bende 13. Haftami bitirdim 6. Haftadan beri olan gidiyorum .12. haftada ikili test yaparken ultrasonda bebişim yan yatıyordu sürekli ölçüm yapmakta zorlandı ama dikkatli inceledim yüzünü ,müthiş dikkatli bir doktor gözünü bile kırpmadan bakıyor inceliyor hatta %70 kız dedi o gün düz çizgi olursa kız 30 derecelik eğri çizgi olursa erkek oluyor dedi haftaya bakarız yine dedi .sonuçlar için gittiğimde hadi gelin %100 yapalım artık dedi 😁.benim gördüğüm kadarıyla garantici bir doktor yani belli seviyeleri aşmadan hicbisey söylemiyor mesela bize doğum tarihi söylemedi daha bazı doktorlar ilk haftalardan söylüyormus .o haftayı ve ileri birkaç haftayı anlatıyor o kadar şimdi dörtlü test için gün verdi şimdilik iyiyiz doktorcumla 😁