Merveonay se2206 savaşamıyorum canım maalesef hiç bitmiyor ama artık eskisi gibi takılmıyorum geçiyorum mutfağa bişeylerle uğraşıyorum müzik dinliyorum sessizlik en büyük cevap tarzı takılıyorum ruhen daha rahatım 👍🏻
Pemberuya se2206 bende temizlik ve sürekli şunu tekrar ediyorum içimden, kimse benden önemli değil bu dertler benimle mezara kadar gitmeyecek🌠🌸
Mom-0 se2206 asla yook Baş edemiyorum..sanirim hič bir zamnda baş edemicem. Sitresliyken tirnak yiyorum diye. Protez tirnak yaptirip onuda yemis insanim ben.
arzm28 se2206 bende basa çıkamıyorum birde cok pimpiriklyim o kadar yoruldum ki bu durumdan bas edemiyorum surekli bir korku ya bir şey olursa ya bir şey olduysa ya duzgun bakmadysa ay o kadar yoruyor ki bu durum erken yaşlancam o kesin
gamzelihemsire Dip köşe temizlik , hamur işi yaparim gün menüsü hazırlarım bunların yaparken yorulurum bişey düşünmeye vakit kalmaz zaten
Esrakavak Mom-0 ay gülme geldi bi anda 😂😂 kendımi gördüm bi an okuyunca 😂 tırnak kalmadı artık etrafındaki etleri allah ne verdıyse yıyorum 😅rabbım bu yolda çabalayan herkese nasıp etsin evlat🙏🏻
se2206 Yaa sakin olmaya çalışın yürüyüşler yapin stresi alıyo hobileriniz varsa onlarla ilgilenin bende öyle yapmaya çalışıyorum