2cocukluana Arkadaslar merhaba bugun ilk ultrason yapildi 5 hafta icindeyiz.ama kese boyutu sormayi unuttum ultrason goruntusunde nerde yaziyor acaba resim ekleyemedm buraya.
Bebekgeliyor-20 Kesede bebek göründü mü acaba benim kesede görünmedi ama yanında bi beyaz bişe var doktor bebek ordan gwlicek dedi bi bilginiz var mı sata göre 6 haftalık ama bence daha küçük