Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar böyle sorun yaşayan var mı normal de çok hareketli olan bebeğim bugün çok durgun bir iki defa ağır hareket etti şimdi yine sesi soluğu çıkmıyor neyden olabilir başınıza böyle birşey geldi mi
Senays Minnakkurabiyeveannesi27 benim de dün öyleydi 28 5 de bugün biraz daha iyi gibi panik olmak istemiyorum 30dan sonra düzenli oluyormuş sanırım
ayseyilmaz96 Minnakkurabiyeveannesi27 büyüdükçe alanı daraliyor canim bende dun knh dedim doktoruma sorun çıkmadı alanı daraliyor o yüzden dedi bide bol bol dinlen
Gulsumelif Minnakkurabiyeveannesi27 bende gribim bebeğim az hareket ediyor siz sağlık olarak iyimisiniz
Aytflz Minnakkurabiyeveannesi27 benim de iki gün önce öyleydi canım normalde çok çok hareketli bir bebek şuan 28+5 oldum yine eskisi gibi devam 💃
Minnakkurabiyeveannesi27 Senays hergun bayağı hareketliydi sabahları beni uyandırırdi fakat bugün sabah hiç hareket etmedi kahvaltıdan sonra ufak bir iki hareket etti şimdi yine ses yok böyle de olunca korkuyor insan 😔
Minnakkurabiyeveannesi27 ayseyilmaz96 hiçbir iş yapmıyorum zaten kuzum sirkeli dinlenme ile geçiyor zamanım ama neden böyle oldu anlamadim
ayseyilmaz96 ayseyilmaz96 hemen sıkma canini benim 2 gun hic oynamadı indim sağlık ocağına kalp atışı var dedi icin rahat etmiyorsa bi göster kafan rahat olsun
Minnakkurabiyeveannesi27 Gulsumelif çok şükür benim sıkıntım yok ama bebeğim sessiz sakin duruyor o canımı sıkıyor 😔
Minnakkurabiyeveannesi27 Aytflz ayyy iyi maşallah ara ara böyle yapiyorlar o halde peki hiç mi hareket etmedi az mı hareket etti nasıl birseydi
Aytflz Minnakkurabiyeveannesi27 yani hiç hareket etmiyordu diyemem ama gündüz 1 veya 2 defa gece uyumaya yakında yine aynı şekilde bi kaç tekme. Tatlı birşey yiyip uzanın bakın hareket ederse bi sıkıntı yoktur inşallah ❤️
Minnakkurabiyeveannesi27 ayseyilmaz96 hemen canımı sikmiyorum canım arada daha önceki haftalarda da böyle olduğu oldu ama onda zaten hareketleri seyrekti ama şimdi gümbür gümbürdu ne olduğunu merak ediyorum açıkçası niye birden durgunlasti
Halide_70 Minnakkurabiyeveannesi27 gününüz yorgun mu geçiyor? Dün çok yorgunken ben de öyle hissettim. Sessiz bir ortama geçin kendinize 1 saat verin. Kıpırdar merak etmeyin. 🤗🤗