Melikeazra anestezi yan etki yapmış. İlkinde benim de öyle olmuştu. Parolu çifter çifter iç. Dayanılmaz olursa hastaneye git iğne yapıyorlar. Doktoruna danış. 5. Gün geçmişti benim. Çok geçmiş olsun. Dün ikinci doğumum oldu bu sefer oadi şükür ama boyun tutulması ve kas ağrısı çok var yatamiyorum. Oturarak uyuyorum yine.