Yns Selam kızlar hamileliğimin basından beri sürekli agrılar kusmalar iştahsız olmalar 30. Haftaya geldim göz kararması tansiyon düşmesi bacak sendromu kol uyuşması 😕😕 yani olabilecek Herseyle karsılastım ben gibi olan var mı merak ediyorum 😅 bu ikinci gebeliğim ilk çocugumda hiç bi sıkıntım olmadı anlamadım bile hiç doğumdan da korkmadım sezeryan oldum bunda doğumdan bile korkuyorum 😥
RumeysaNur34 Yns aynı durumlar ilk hamileliğimde çok rahattım ikinci beni perişan etti 35+4 deyim hala mide bulantısı yaşıyorum geçmedi aşırı kilo verdim hastanelerde serumlardan delik deşik oldu kollarım son 20 gün sezaryan olacak ilki de sezaryan oldu diye tamam bitti artık rahat edeceğim derken boğazımdan ğöğsüme kadar yangınlar başladı gaviscon falan da fayda etmiyor 🤦♀️🤦♀️😅😅
202020212022 Yns benimde ikinci hamileliğim, ilkinde hiç bişi bilmedim. Ama bu hamileliğimde 7haftadayım başım dönüyor sürekli , başımı yastıktan kaldıramıyorum hiç ayağa kalkamıyorum. Baş dönmesi Niye böyle oluyor anlamadım
gldn065807 Yns oy oy hic sorma benimde ikinci gebelik çok rahattım ama bu gebeliğim beni benden aldı resmen ilk haftalardan itibaren kanamalı geçen bir hamileligim var 28 haftamdayim yeni yenj bitti dusun önce kanama alanı sonra plesanta aşağıdaydi mide bulantim olmadı şükür o yoktu geldik şükür 28 haftaya
Mina2017 Yns bende aynı durumdayım valla ılkınde hamilelik yaşamadım bile o kadar rahattı ki.ama bu ikinci hamilelik beni mahvetti halen bulantım var sag sağlim 38. Haftaya geldim ama bende bittim yani😒neyse saglıkla alalım da kucağımıza🙏🥰
Yns RumeysaNur34 ben gibi olan varmış demek ki bi an önce doğurmak istiyorum dün gece bacak agrıısndan uyuyamadım berbat bi gece geçirdim bel sırt agrıısnı da saymıyorum 😅
Yns gldn065807 gldn065807 kanamam olmadı şükür benimde ama agır geçiyor bi gün iyisem 2 gün kötüyüm ☹️
Yns Mina2017 sağ salim kucağımıza alırız inşallah hepimiz canım doğduklarında sakin mi olurlar yoksa huysuz mu bilmiyorum daha şimdiden böyleyseler😂
Benferus Yns benim ilk gebeliğim bende aynı şeyleri yaşıyorum 27+1 deyiz henüz😑 1 kürtaj 1 kimyasal 2 kerede histeroskopi oldum. O yüzden doktor ağrılarının olması çok normal rahim işlem görmüş sonuçta dedi. Annemdeyim sürekli yatıyorum. Bulantılarım hiç bitmedi. Ama herşeye rağmen sükrediyorum🤲🏻 Sağlıcakla kucağımıza alırız inşallahh annelik zormuş gerçekten.
Yns Benferus aminn amin inşallah canım hepimiz sağ salim kavuşuruz inşallah doğduktan sonrada asıl başlıyor dertler😅
Derya2867 Yns fiziksel olarak çok şükür bir sorunum olmadı ama psikolojik olarak mahvoldum 36 haftalık hamileyim 9 ay 9 yıl değil 99 yıl gibi geçti korkunç bir gebelik depresyonuna girdim bir an önce biter inşallah
arzm28 Yns benm ilk gebelgm ilk 3 ay dusuk tehlikem oldu evime gidemdm kaynvldmde kaldm sonra esimin görevi ckti gene gidemdm anlcn 9 ay boyunca evimden eşimden uzak bir de surekli enfeksyn derdi surekli yatiyorm sanrm depresyondayım:)
Derya2867 Yns amin canım 🙏 her gün ağlıyorum hıçkıra hıçkıra dövüne dövüne ağlıyorum allahım yardım et diye 😔 Allah fiziksel sağlık kadar psikolojik sağlık da versin
Yseliminannesi Yns aynı benn 😂😂 ilkte hamile değilmişim diyorum 30+6 bu bebeğimde çok farklı herşey ikisde erkek kız olsaydı ondan diycektim ama yok yani her gebelik süreci farklıymış gerçekten sağ salim kucağımıza almakta nasip olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻
Yns Yseliminannesi benimde ilki erkek ikincisi de erkek o kadar kusunca dedim ki bu kız galiba ama değilmiş 2. Çocuklar uslu mu olur yaramaz mı acaba sizn ki nasıl 😅😅
Yseliminannesi Yns yani hareketlerinden bu daha yaramaz olcak gibi abisi normal bir çocuktu kolumu karnıma koysam çek diye tepik yiyorum İlk hamilelikte kasların gerginliğinden midir bu kadar hareketli değğldi sanki bebeğim ben uyuyunca uyur ben uyanınca uyanırdı doğduktan sonra uyku diye bişey kalmadı bunbebeğim hamilelliğimde çok aktif 15 ten beri harketlerini sürekli hissediyorum artık can da yakıyo dopunca o nasıl olacak bilmiyorum ama umudum tersi olup çok uyuyan bir bebek olmasıı ❤️😂😂