Kızlar benim gibi olan varmı ya çok çabuk acıkıyorum sürekli yemek yemek istiyorum masadayken bile doymuyorum hep daha fazla yemek istiyorum acaba bebek hızlı kilo aldığı için mi böyle oluyor bu haftalarda ya varmı böyle bir şey yaşayan problem bemde mi yani şekerim falan normal çıkıyor