Esenkaplan yok canım cok şükür. ben 4.5 sene çocuğum olsun diye uğraştım 2 kimyasal düşük yaptım simdi 5+3 hamileyim ama arada cok az kanama ve surekli bel ve aşırı karın ağrım oluyor keseyi gördük daha kalp atışı icin 10 gun sonra gidicem ama o kadar korkuyorum ki yeniden bebeğimi kaybetmekten yeniden senelerce beklemekten . zaten yeterince yoruldum yasadiklarim yüzünden gebeligime bile tam sevimemedim onca çektiğim acıyı unutamiyorum bir de böyle kanama agri olunca aklim çıkıyor