Nisrem öncelikle hiç hiç ehvam yapma benim kızımda da kalbinde parlaklık çıkmıştı bu bir hastalık değil , o yüzden doğumda kardiyoloji doktoru bile istedim o dercee telaslandim ama bu zaten bebek doğana kadar geçen bir durummus şimdi sana ne desem için rahatlamayacak. Kızım şuan 4 yaşına giricek korkulucak birşey degil. Down sendromlu bir durum zaten yok. Hiç üzülme bunun için sakon rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin