junior_mom2810 temiz çıktı bugün hastaneye gittim hidropsa dönüşmüş tüm vücudu ödem dolu ama kalbi hala atıyor. Bana eğer kalbi durursa benim de vücudumda ödem olacağını beni zehirleyeceğini söyledi. Ben aldırmak istemiyorum ama eşimde diyo ya kalbi durur sana da bir şey olursa farketmezsek yarın perinatoloji doktoruna gidicem oda aynı şeyleri söylerse sana zararı var diye alacaklar yavrumu bana dedi eğer bebeğin ölürse normal doğumla ölü bebek doğurursun şu an yaşamsal fonksiyonu yok her an kalbi durabilir dedi ne yapıcam bilmiyorum