Daha önce post açmıştım. Bebeğime kistik higroma tanısı konmuştu. Başında karnında sırtında aşırı derecede sıvı ödem vardı. Ense kalınlığı da 9,3 mm di. Karnımdan sıvı aldılar. Cvs yaptılar. Sonuçları temiz çıktı. Çok sevindim. Geriler dedim yavrum düzelir dedim bi umutla bugün perinatoloji doktoruma gittim. Görünce dünyam başıma yıkıldı. Ciğerleri de su toplamıştı. Bu yüzden kalbi de sağa kaydırmış. Boynun ön ve arka tarafında da aşırı derece de kocaman sıvılar oluşmuştu. Yavrum onca sıvının içinde hareket bile edemiyordu. Doktor aldırmam gerektiğini daha fazla kendini üzme yıpratma dedi zaten yaşamla bağdaşmıyor dedi. Büyüdükçe senin için daha zor olacak dedi. Ne yapayım bilmiyorum. Kalbinin durmasını mı bekleyeyim. Yoksa aldırayım mı ben elimden gelen herşeyi yaptım kaç hastane doktor dolaştım. Ama maalesef sonuç kötü. Çok kötüyüm. Perişanım ne yapacağım bilmiyorum 😔😔😔😔😔😔