sabirsizmomy Serapkaraca16 ben 42 ile öğrendim daha coook yeniydi covid testimle gebelik testim aynı gün pozitif çıktı sonra 8 gün sonra tekrar kan verdiğimde 1766ydı 😊 şimdi 38+4üz son günleri sayıyorız
Mercan12 SayeMom 3 dü dimi ilk alındığında benim ilk 6 cikti 3 gün sonra 60 çıktı 4+5 teyim cok hızlı artmış diye düşündüm
HEY03D Ben adete bir hafta varken 2.9 çıktı bekledim adetim iki gün öncesi 78 ile öğrendim 😇 29 hafta olduk 🙈
Tanemveannesi_ Serapkaraca16 benim ilk öğrendiğimde 250 idi 2 gün sonra gittim tekrardan verdim 1070 olmuştu ilk kontrole gittiğimde kasımın 3 idi ve o zaman da 5+ 5 demişti doktorum
Serapkaraca16 Bende dün tahlil verdim 74 çıktı adetten 2 gün sonrası düşük bi değer m normal mi bi mod düşüklüğü olmadı değil
kuzeymomsss Serapkaraca16 adetime 2 veya 3 gün vardı, 135 ile öğrendim 2 gün sonra 380 oldu 6 7 gün sonra da 6460 çıkmıştı ☺️