Eslem_1 dörtlü yapalım dedi doktor istemedim. Detaylı ultrason yaptırdım cok sükür bir sey cıkmadı. Yengem ikili yaptırdı temiz cıktı üclü yaptırdı cocuga edward sendromu dendi amniyosentez yaptırdı sonuc tertemiz cıktı ikili dısındaki testleri gereksiz buluyorum insan üzüldüğüyle kalıyo