Bende kullanmıştım günde 1 kere gece yatarken iç demişti doktor sersemletebilir dedi bende o şekil kullandım bende bir yan etkisi olmadı ama kullanan arkadaşlarım vardı vajinadan daha etkili dediler doktorum söylemediği için ben normal olarak hep ağız yoluyla aldım.