Samiye aynıyız seninle bende 34+2 oldum bende geceleri uyuyamıyorum üzerime bi baskı geliyor sanki. Havalarda serinledi az ala yok yani yarım yamalak uykuyla duruyorum. Yarın kontrolüm var daha ntsye girmedim belki girerim çünkü benimde ara ara regl sancısı gibi canım acıyor. Allahım yardımcımız olsun inş