Cadoloz Merhaba, ben adet oldum maalesef. 3 aylık kullanım önerilmişti. Elimde zaten bu ay içinde macun var. Bugün itibari ile tekrar başladım kullanmaya. En azındam şansımı tekrar deneyeyim. Bu arada adetim yine tam gününde geldi en azından bu beni mutlu ediyor. İnşallah size çok bekletmeden ilk ayda faydası olur 💜🙏