SNYOZDN doktorumla zaten iletişim kuramadım ben o yüzden bi önerisi olamadı maalesef. Ama filyasyon parol kullanabileceğimi söyledi ve o eklem ağrılarında gerçekten çok iyi geliyo. Bende de yoğun baş ve kemik ağrısı var parol iyi geliyor. Onun dışında klasik vitaminlerimi kullanıyorum.
Ballı Limonlu su, tereyağ pekmez karışımı, meyveyle de desteklemeye çalışıyorum.
- Haftadayım bu arada bende.