Sevgi0147 Kizlar ben ikili test yapmadım doktor 3lu test yapmamı soyledi yapan var ne yapılıyor bilgisi olan var mi
Ipekkarakus0 Sevgi0147 bende yapmadım ikili doktorum sen bilirsin hiç birini yaptırmak zorunda değilsin eğer ultrasonda sıkıntı görürsem yaptırmanı isterim dedi ve üçlü testi felanda yaptırmayı düşünmüyorum
NeseA Canım ben 2li taramayı yapmadım, 3lu tarama yaptım doktor önce ultrasyonda bebeğin ölçümlerini bi kağıda yazdı sonra o kağıtla kan verdim ayın 20sinde sonuç çıkacak inşallah iyi haberler alırım:)