Merhaba kızlar sısteme göre 5+3 gebelık gorunuyor
Son adet tarıhım 28 aralıktı 27 aralıkta kan degerım 37 çıktı doktor dış gebelık olabılır değer cok dusuk dedı
2 gun sonra 73 çıktı
Ben cok kotu hıs edıyordum kendımı sureklı goz kararması bas donmesı bas agrısı neyse bugün doktora gıttım kadın doğuma
Alttan baktı cok kucuk bırsey var ama kesemı degılmı emın olamadı rahım duvarı da kalınlasmıs dedı
Kan alalım dedı p tesı tekrar alalım öyle konuşuruz dedı ben sımdı baktım kan cıkmıs 273 sızce geç döllenme mı doktorun aklına o geldı
Böyle bısey basına gelen oldu mu acaba varsa yazarmısınız rıca etsem