-ir3m Merhabalar göğüs ucu kremi toplam kaç ay kullanılıyor acaba herşey çok fazla zamlandı görümcemde ben 10 ml olanı bile bitiremedim artıyor demişti ikinci el alacağım bu sebeple
Zehra9616 -ir3m gogsundeki yara durumuna gore degisir o sadece krem bazen yeterli olmuyo gecirmiyo mesela oyle dusun
Defnemmmmmm -ir3m kızımda lansinoh mrme ucu kremini kullanmıştım çok iyi gelmişti ikinci el alıcaksan bile açılmamış bulup al açıldıktan 1 yıl sonra çöp oluyor ben 10 ml ve 40 ml almıştım kızımda 10 ml bile bitmedi şimdi sadece 10 ml alıcam
Lulikli -ir3m canım doğumuna daha var bence istediğin ürünün küçük boylarını trendyol, hepsiburada vb. Sitelerden favorilerine ekleyip indirimde al. Sağlık ürünü sonuçta bi yakının olmadığı sürece ne kadar hijyenik olduğunu bilemezsin.
-ir3m Zehra9616 koruyucu gümüş kapaklardan da almayı düşünüyorum şeyi merak ediyorum sadece bu durum ortalama ne kadar sürüyor annelerde
-ir3m Defnemmmmmm bir tane buldum 40 ml yarısını kullandım dedi kadın birde haziranda açmış hazirana kadar vakti var dedi bende nisan ayında doğum yapacağım nasipse yani 15 TL ye 10 ml den biraz daha fazla ürün almış olacağım ama 3 4 ay kullanabilcem sonrası çöp kararsızım 🙄
Defnemmmmmm -ir3m öyle yapacağına 10 ml açılmamış almanı tavsiye ederim canım yeterli geliyor emin ol belki 1 yıl önce açtı nasıl güvenicen🤧
-ir3m Lulikli evet çok haklısınız şuan en uygun e bebekte var ilerleyen zamanlarda ordan alsam daha iyi olacak hem hijyen açısından hemde ömrü uzun olacak ürünün hepimize teşekkür ederim yanıtladıydınız için 💕
-ir3m [silindi] slikon uç göğüs ucu olmayanlar için mi şuan benimde yok kullandınız mı işe yarıyor mu acaba
[silindi] -ir3m kullanmadım canım ama kullanımı şöyle emzirmeden göğüs ucuna takıyorsun bebek ordan emecek