Eslem_1 ilki 7+0 di ama bebeğin gelişimi 6+1 de kalmıştı kalp atışı durdu. İkincisi boş gebelikti 7+4 tü . İlk düşukte genelde araştırılmiyor devlet zaten yapmıyor tek düşükte doktor da istersen yap ama çok gerek yok dedi korunduktan sonra hemen hamile kalmasam özelde yapardım yine testi ama hamile olunca yapamadım . İkinci de düşünce artık araştırılıyor, bitek genetik sonucum çıkmadı hepsi çıkınca doktora göstericem sonuçları bekliyorum açıkçası . Bir de doktor şey dedi yani pıhtılaşma çıkabilir ama hiçbir şey cikmayadabilir sadece sebep varsa ona göre tedbir alalım dedi