Handan13 Kızlar 38 olduk. 34e kadar falan çatlamadım olmayacak zannettim ama bir gün bir baktım ki aynada aman allahım 🙄 şuan göbek deliğime kadar çatlamış durumdayım alt taraftan. Tabi ki önemli olan sağlık ama insan üzülmüyor da değil.
Morprenses Handan13 bende 33teyim hiç çatlamamıştım 30 da yanlardan başladı insallah büyümez benim de yağı daha da artırdım ama
Tugcevemercimek Handan13 sen yinede bol bol nemlendir dogumdan sonra ince beyaz çizgi olarak kalıyor o kırmızıklar filan geçiyor
Adileeselvi Handan13 ilk gebeliğim de neler sürdüm en başından yağlar kremler yine de çatladı ikinci de de hiç birşey suresim gelmiyor sadece krem nemlediriyorum okadar illaki çatlıyor yani
Handan13 Zehra9616 günde en az 3-4 kere nemlendirdim ve en az 3 litre su tüketen biriyim. Yok arkadasım alakası yok çatlayacaksan çatlarsın demişlerdi doğru demişler 😕
Zehra9616 Handan13 evet o dogru da yinede fazla nemlendirme en aza indiriyo catlamayi benimki ilkimdende harita gibiydi suan hic dokunmadim mesela ama kasiniyosa kasidiysan hemen catlar
Denizvegokyuzu Handan13 Malesef ki öyle neler yaptım neler denedim hiçbir şekilde önüne geçilmiyor olacağını varsa oluyor ne yazikki 🙄😕
Handan13 Denizvegokyuzu aynen öyle kısmet işte. Neyse bebeklerimiz sağlıklı olsunlar da napalım artık :)
Zehra9616 Handan13 pembelesicektir dogumdan sonra o ara skı bi korse kapanmaya yakin birlestirir cnm rahat ol