Ege25 Esra4258 Oluyor olmazmı baş dönmesi uyku sorunları bile yaşatıyor bi zaman sonra geçiyor gibi kaç haftalıksın
Esra4258 Ege25 Gebeligin ilk aylarinda kullanmıştım ozaman mahvetti beni o ilaç ya uyku basdonmesi kusma falan şimdi 34+1 in işte kasılmalar vajinada baskı olunca doktor kullan dedi korkuyorum gene aynı şeyleri yaşamaktan
Ege25 seymaaa123 ayyy aynı şeyi pazar gecesi yaşadım uykumdan uyandım çok kötü bişey hemen hastaneye gittik kasılmalar başlamış erken Dogum olur dedi doktor😢şimdi yürümeye korkuyorum aşagıda çünkü
Gizemmihra Esra4258 bende 32 hafta içindeyim benimde vajına da bı dolgunduk hissi var oraya atıyor tekme doktora gitmedim henüz sürekli WC çıkıyorum su içsem hemen yarıyor özellıkle geceleri çok kalkıyorum
Esra4258 Gizemmihra daha çok erken aslında bu baskı için 32de, yarın gidicem bakalım doktora merak ediyorum ne dicek inşallah erken doğum belirtisi değildir.