oguzweannesi Rica ederim 🤗 Detaylıca şöyle diyeyim benim çok çok çarpıntım oluyordu ekstrasistol denilen kelebek kanat çırpıyormuş hissi yaratan durumu çok yaşamıştım. Doktorum kardiyolojiye yönlendirdi, kalp usg çekildi kan değerlerime bakıldı hiç bir sorun görülmedi 🙏🏻 Kardiyoloji doktoru gebelikte kan basıncı arttığı için bu tar çarpıntıların normal olduğunu doğumdan sonra da devam ederse gitmem gerektiğini söylemişti ama çok şükür doğumdan sonra geçti 🤗