Kızlar randevu aldımm bugün için 16.40a ilk doz biontekimi olmak için doktorum ol etraf çok kötü dedi etrafımdaki herkes teker teker korona oluyor korkuyorum😓😓 ama içim hiç rahat değill tospiğime bişey olmaz dimii içimi rahatlatıcak şeylere çok ihtiyacım var😥😥