Bugün yumurtam 19-20 mm arası büyümüş doktor çatlatma iğnesi yaptı. 4 gün sonra progestan kullanmaya başlayacağım 15 gün boyunca günde bir kere. Sonra adet görmezsen test yap dedi bakalım. İlk kez iğne vuruldum ve ilk progestan kullanıcam bu şekilde gebe kalan var mı arkadaşlar? Hormon testlerim, hsg hepsi normal eşimde de sıkıntı yok ama bekliyoruz sadece..