Selam hanımlar 7+2 günlük hamileym ve sık sık adet sancıları gibi sancılarım oluyor ve arada bir bıçak saplanır gibi kasıklarıma sancı giriyor bu normal değil mi ilk gebeliğim tecrubesizim ve kese etrafında kanamalar görmüştü doktorum dinlenme istirahati verdi ondanda korkuyorum inşallaj bir problem yoktur