Kızlar 6+3 haftalık hamileyim bebeği ve kalp sesini duymuştuk şükür ama benim beta değerlerim düzensiz artmıştı hamileliğimi 6157 değerle öğrendim o gün keseyi gördüm ve sonra ertesi gün kan verdim 6879 çıktı iki gün sonra yine kan verdim 48 saat olmamıştı ama tam bu seferde 9475 çıktı ama bebeği ve kalp atışını duyunca doktor bu konuda bişey demedi şimdi aklımda sürekli bu var değeri düzensiz artıp sağlıklı gebelik geçiren ve kucağına alan varlı morale çok ihtiyacım var hemde çok 😓