Polenpolen52 ben de hijyen ürünlerini vs en sona bıraktım yeni yeni alıyorum teker teker netten kupon vs düşürdükçe onlarla 😀 biz büyük eşyalardan başladık sürekli zam geliyor diye daha tek parça eşyası yokken bebek arabasını almıştık😀kılık kıyafet kampanyada indirimde vs bir şekilde alınır diye. Onların çoğunu da temizliğine güvendiğim bir kaç kişiden toparladım denk gelince zaten hemen büyüyorlar büyüdükçe ihtiyaç oldukça alacağım. Bezi netten kampanyada sipariş verdim bazen getir Trendyol hızlı market vs indirimler oluyor pişik kremini deterjanını alt açma örtüsünü vs o şekilde aldım hep. Kaba şeyleri önden alıp ufak tefekleri parça parça indirim kovalayarak almak daha mantıklı geliyor bana