bebegimizibekliyoruz1 34ferdadmrsy_ green clear kullanıyorum ben yumuşatıcı leke çıkarıcısı deterjanı ve biberon temizleyicisini kullanıyorum 23 günlüğuz her gün çamaşır yıkıyorum 😂
Cnrmom 34ferdadmrsy_ Uni baby yeni doğan canım 👍🏻 Ben memnunum oğlum 2,5 yaşında hala kullanıyorum şimdi 2. Gebeliğim doğacak olan bebeğimede uni baby alacağım
SusamTanecigi 34ferdadmrsy_ içeriklere bakın sonra bütçenize dalın granül temiz diye okudum birde siveno deterjan aldım ben yumuşatıcıya gerek yok diye düşünüyorum kendileri zaten mis gibi kokuyor bebisler
Deletedmom623737 34ferdadmrsy_ Ben duru dogal granül sabun aldım canım ablam kullanıyordu onun tavsiyesiyle aldım Bide dalin yumuşatıcı aldım
Hilalbasak Ben dalin granul toz deterjan aldm cnm mis gibi koktu bebisimin kiyafetleri YUMUSATICIYA gerek yok bence😀😀
elaweannesi 34ferdadmrsy_ ben duru granül matik sabun aldım canım doğal we güzel yıkıyor leke bırakmıyor kız kardeşim oğlunda aldı güzelde kokuyor tawsiye ederim yumuşatıcı da hem zararlı hemde gerekmiyor 😇
mlksnl Bende içeriklerine bakarak alıyorum bebeğimin ihtiyaçlarını. Siveno deterjan ve emzik biberon temizleyici aldım. Üni baby yenidogan ,Dalin granül, duru granül bunların içeriğinde de zararlı madde yok.
Oznurkk 34ferdadmrsy_ dalin sensitive ve dalin yumuşatıcı aldım. Çamaşır deterjanı tamamen kokusuz daha yıkamadım ama deneyelim bakalım. 🤭
lunam 34ferdadmrsy_ Ben green clean aldım bu şekilde set halinde, içeriği temiz bir marka. Gerçi yine de yumuşatıcıyı ilk zamanlar kullanmayı düşünmüyorum.
nazlisucan 34ferdadmrsy_ ben yumuşatıcı almadımm olabildiğince az kimyasala maruz kalmalı. Zaten önemli olan temiz olması, parfümlü olanlardan uzak durdum ben. Unibaby sıvı deterjan almıştım azıcık kullanıcam çok dökmem makinaya.