Zayıf bir kadınken 25 kilo aldım cok fazla ödemim var kızım olacak hayırlısıyla ama sanırım depresyona girdim çok yoruldum şişmanlıktan rahatça yürüyememek yatamamak hareket edememek benim kızında hiç doğası yok resmen🥺 sürekli ağlar moddayım napıcam 🥺 hatta 1 aydır cocuk aşağıda biz birlikte bile olmuyoruz düşüncesi bile ikimizi ürpertiyor cocugun kafası orda sonuçta