misslaviniaa Selam canlarim nasilsiniz.ben adet oldum ama bende pihti gibi gelmiyor yani adet kani gibi diyilde sulu gibi ama asiri cok gelmiyor dusuk yapmis ola bilirmiyim?adetimden 3gun gectikden sonra regl oldum..agrim falan yok..
Omay0707 misslaviniaa her pıhtı geldiginde düşük olmaz canım kan değerinde gebelik görüp bu değer düştüyse kimyasal gebelik geçirirsiniz ama kan değeriniz negatifse normal reglidir
Asyarslan60 misslaviniaa allah korusun inşallah öyle değildir ama zannetmiyorum benimde gecikince reglim öyle olabiliyor ,baska sebepleri olabilir
Cananyildiz misslaviniaa yok canım olur mu öyle sey değişkenlik gösterebilir kanda gebelik görmediysen eğer ki görmedin anladıgm kadaryla , normal adetsin suan
Umut60 misslaviniaa bekarkan doğuda görev yapıyordum çok soğuktu aşırı pıhtılı ve çok sancılı oluyordu
misslaviniaa Omay0707 evet canim adet oldugum aylarda oihti gibi gelirdi..simdi ama sulu yani acik kirmizi gibi onun icin sordum bende boyle bisey yasayan oldumu diye🤗